2009. november 8., vasárnap

Lásd be,hogy vétkeztél,és ígérem,hogy nincs harag,
Hiába volt hazug,minden együtt töltött pillanat.
Kérdésre kérdés, sosem tudom meg a miértet,
Csak egy szó,ami éltet,ami döntésre késztet,
Én mentem te maradtál,már tudom ki tart velem.
Mert túl szép volt minden, ahhoz, hogy igaz legyen.

Csak egy szó semmi több,hittem a csodában.
Ketten egy szobában,de a valóság éreztem túl korán van.
Mert a válasz nem kérdő,
Az öröm korai volt, de a bánat már késő.
Ennyi most.Kiszálltam végül szárnyak nélkül,
Szarul de büszkén,csak hogy legyen mit mesélnünk.
Mit mondhatnék még? Feltettem mindenem egy lapra,
És te szemrebbenés nélkül úgy hagytad elbaszva.
Máig sem értem az egészet de ki tudja?
Rajtad kívül senki,talán majd az idő megoldja,
Mint minden mást,a magyarázkodást most halaszd el,
Megbántad,kár,már nem hiszem el egy szavad sem,
Az elején tisztáztuk, és előre megmondtam:
„Őszinteség nélkül nem lehetünk együtt a legjobbak.”
Ahány ember annyi szív, de a bástya ott borul,
Hogy elengedem a kezed, remélem nélkülem is boldogulsz.
Végre tisztán látok,nincs ködfelhő a fej felett,
De nem gondoltam volna,hogy velem is megteszed.
Szüntelenül azon görcsöltem,hogy jobb legyen,
De máig sem értem,hogy tehetted ezt pont velem.


Nem vagyok különleges, egy hétköznapi ember, hétköznapi gondolatokkal.Egyszerű életet éltem, nem állítottak nekem szobrot, a nevem hamarosan a feledés homályába vész, de egy tekintetben sokkal szerencsésebbnek mondhatom magam, mint bárki más: Egész szívemmel és lelkemmel szerettem valaki, és nekem ez bőven elég. Nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igaz szerelem volt .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése