2010. szeptember 2., csütörtök

Megvolt az első töri órám az évben és máris jó híreket kaptam :) menni fogunk a terrosházába meg holokauszt emlékművekhez meg minden ilyen 2. vh-hoz kapcsolódó dologhoz :) A Szerelmem nagyon hiányzik, de holnap találkozunk...csak kicsit féltékeny vagyok rá, mert egy -két dolgot nem értek, de bízok benne teljes mértékben és nagyon szeretem. Tegnap megírtam a maradék német tételem is és még van magyarból 1 :) ami a kedvencem szóval nem lesz baj vele. Kicsit magányos vagyok, hogy nincs velem a párom és ez elég nyomasztó, ha mellé elég bizarr álmok társulnak.
Tegbap azt álmodtam hogy állok egy ilyen fura helyen ami zavaros volt és elmosódott utána pedig mindenféle ismerősömnek és a páromnak a képe forgott körülöttem és hol kicsik voltak hol pedig óriásira nőttek...nem tudom miért de nagyon rossz érzésekkel tölt el ez az álom és nyugtalan vagyok miatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése