2011. november 27., vasárnap

"Az életben az a legnagyobb boldogság, ha biztosan tudjuk, hogy szeretnek minket."


"Olyan nehéz leírni, hogy miről is van szó. Egyáltalán nem olyan, mint a szerelem első látásra. Inkább, mint... mint a gravitáció. Ha meglátod azt a valakit, akkor egyszerre nem a tömegvonzás ereje köt a földhöz többé. Hanem ő. És többé semmi más nem számít, csak ő. Egyszerűen mindent megtennél, bármivé lennél az ő kedvéért... Azzá válsz, amire neki a legnagyobb szüksége van: a védelmezője leszel vagy a szerelmese, a barátja vagy a testvére."


Valahol még mindig nem értem ezt az egészet, hogy miért is vagyok boldog.... a választ igazából tudom, de akkor sem értem, hogy aki már 3 éve tetszik nekem most hirtelen az enyém lett :$ Lehet,hogy másnak nem, de nekem ő a leghelyesebb és legjobb a világon :) Igaz az a mondás, hogy barátságokból szövődnek a legjobb szerelmek :) Itt egy kép nektek az én kis rocksztáromról :) <3


"Szerelmemet nem csillapítja se eső, se szomorúság, mert itt vagy nekem mint örök boldogság!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése