2013. május 27., hétfő

"i hate everything about you.."

Egyszerűen nem tudom mivan velem mostanában! Néha vigyorgok és örülök a semminek is és ezerrel boldogság van, de a következő pillanatokban meg olyan vagyok, mint egy 5 éves akinek meghalt a kiskutyája. Azt hiszem kissé kibuktam a vizsgáim miatt, bár már megvan egy pár, de a nagyrésze még most jön és már szétrobban a fejem és nem tudom mikor aludtam utoljára egy jót és már szinte beköltöztem a könyvtárba, de már csak 2 hónap és vége erre a félévre és lesz egy hónap pihim. Na azért történnek jó dolgok is :) Pl: ha minden sikerül a diplomámmal meg a nyelvtanulásokkal, akkor egy év múlva költözöm Japánba (Y) aminek persze nem mindenki örül meg ilyesmi, de nekem ez egy nagy álmom és ez most valóra válik, de nem tudom, hogy milyen áldozatokat vagyok képes hozni érte. Ezen inkább nem agyalok, pedig néha véletlenül is erre gondolok, de egyenlőre elhesegetem a rémképeket a fejemből és csak úgy vagyok. És van egy kedvenc számom már régóta, amit nem tudok megunni :) LEHETETLEN! I love it! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése