2016. január 13., szerda

I'm back...


"Nélküled annyira más,
úgy imádom, feldob a változás,
Szaladj még, zavarni nincs pofám,
bármit megadnék, csak ne nézz vissza rám."


Igen, igen... Visszatértem és újra írok. Nagyon sok minden történt az elmúlt 1 évben, amíg hanyagoltam ezt a blog dolgot... elvesztettem olyan embereket akiket szerettem és lettek új emberek is az életemben, nagyon jó barátok és barátnők is. Bár ez nekem még egy kicsit furcsa, hiszen aki ismer az tudja, hogy sose voltam az a nagyon lányokkal barátkozós lány :) de ezek a csajszik annyira megszerettették magukat, hogy ezt kénytelen vagyok elviselni, hogy minden féle bugyuta témáról beszélnek pl. milyen a körmük? milyen a hajuk? stb :D de azt hiszem kicsit kezdem is élvezni ezt a dolgot.

A másik dolog a párommal még mindig együtt vagyunk a pletykákkal ellentétben!!! Kicsit felment az agyvizem a hétvégén, amikor rám írt az egyik haverom "Jajj, tényleg szakítottatok???" nem, nem szakítottunk, köszönjük mindenkinek az aggódást, de nagyon szuperül vagyuk :) Sőt...november 16-án volt a 4. évfordulónk.
Most egy kicsit az ünnepekről is... Karácsony előtt voltam otthon a szüleimnél...hát még mindig katasztrofális a helyzet és kicsit kényelmetlenül is érzem magam otthon, de hiányoztak és így örültem, hogy láttam őket, de semmit nem pihentem, mert mindenben segítenem kellett... és Mamámnál voltunk a Hugommal takarítani, mert szegény nagyon beteg...nem értem, hogy ilyen rövid idő alatt, hogy tud egy ember ennyire leépülni...mintha nem is nála lettem volna, a régi pedáns rendnek semmi nyoma nem volt, mintha egy párhuzamos dimenzióban az ellentétes személyiségénél lettem volna... egyszerűen rossz volt látni.
Karácsonykor itthon voltam Szegeden a párommal és az anyukájával meg a bátyjával, mivel eljöttek hozzánk. Megmutattunk nekik sok látnivalót pl. a Dóm templomot, a múzeumot stb.
Szilveszter előtt elmentünk párom nővéréhez, akinek 6 hónapos a kislánya és végre kibabáztam magam :) Náluk is töltöttük a Szilvesztert, de azt hiszem soha az életben nem iszok bodza pálinkát...
Szóval így utólag is mindenkinek Happy New Year! :) <3 font="">

Oh igen majdnem elfelejtettem. Találtam egy olyan videót, ami kicsit szíven b*szott.... :( 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése