2011. február 2., szerda

A tegnapi nap egyszerűen szörnyű volt,minta minden egy időben akarna összeomlani körülöttem.Az egyetemre való jelentkezés sem ment simán és akire támaszkodnom kellene most hirtelen úgy érzem meghátrál.Mért nem jöhet egyszer valami össze nekem? Nem világhírű milliárdos akarok lenni :( de ez nagy kérés ismét,hogy egyszer összejöjjön.Csak nem értem,hogy a sok értéktelen embernek miért sikerül minden? Ők talán megérdemlik?Csak egy kis felhőtlen boldogságot akartam,egy ici picit és nem kaphatom meg.Persze a párommal megbeszéltük a végén,de azért nagyon rosszul esett,h nem biztos,hogy kitartana mellettem :(

Az élet szívás,csak úgy unom már
Lepereg előttem az összes boldogság
Az élet szép,de nem nekem
Így marad csak a gyűlölet.

A gyűlölet mit egy álom épít
Épít s az ember lerombol
Hazug,kétszínű világ 
A lelkem most ellened kiállt

Kiállt,üvölt,sikít és lázad,ha kell
Ha kell meghal,mert nem érdemled meg. 
/Saját/

2 megjegyzés:

  1. Ne aggódj kedvesem, fel a fejjel! Sikerülni fog, hidd el :) Én bízom benned és szerintem nem én vagyok az egyetlen. Ügyes és talpra esett lány vagy, csak nem szabad feladni. Jó, néha van olyan, hogy minden összejön és elcsüggedsz egy picit, a legfontosabb, hogy higgy magadban. Tudod, a dolgok egy idő után tényleg maguktól is megoldódnak és jobb lesz, minden jobb lesz :) Azért esünk el, hogy felálljuk. Szóval, talpra magyar! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen drágám :) megpróbálom nem feladni és elérni amit akarok :)

    VálaszTörlés