2011. február 13., vasárnap

Valentine's day


Ha vad viharban átkozódva állunk:
Együtt roskadjon, törjön össze lábunk.

Ha egy-egy órán megtelik a lelkünk:
Üdvöt, gyönyört csak egymás ajkán leljünk.
Ady Endre

Igazából nem szeretem a Valentin napot.Hogy miért aki ismer az tudja aki nem annak leírom :) Szerelem napja? xD ekkora marhaságot ... és mivan ha én karácsony előtt ünneplek Valentin napot?? -.-" Ez egy idióta hülyeség arra,hogy még több pénzt elköltsünk és dicsekedjünk a sok baromnak hogy "jajj én ennyiért ezt vettem a páromnak". Nem fogok csak azért a valentin napos klisébe tartozni,mert így kívánja a norma. Én szeretem a párom és nem csak Valentin napon fogom szeretni és Valentin napon sem szeretem jobban. Amire jó még ez az állítólagos ünnep az az,hogy akik szinglik még rosszabbul érezzék magukat ezen a napon és még azoknak is jó akik ezen a napon megjátszhatják mennyire szeretik egymást... csak a látszat miatt. Szóval Happy Valentine's Day mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése