2012. szeptember 13., csütörtök

Elveszve....


"Az önámítás olyan, mint a hangos zene: segít elhallgattatni a belül zajongó ürességet."


Kicsit üresnek és elveszettnek érzem magam... a tegnapi nap folyamán megköszönték a munkám és szépen kirúgtak, ezt mind azzal magyarázták, hogy nem tudják össze egyeztetni az egyetemi óráimat a munkámmal..... De kérdem én, ha már a felvételemkor közöltem, hogy egyetemista vagyok és nekem óráim vannak, akkor mi a francnak kellett egyáltalán felvenni??? Most nagy erőkkel keresem az új munkahelyem és tanulok, ha már más nincs....De ami a legjobban fáj, hogy úgy érzem mindenkinek csalódást okoztam... utálom,ha csalódna bennem az emberek és ilyen után sajnos elég nehezen tudok talpra állni, de azért próbálkozok. A pozitívum, hogy a Szerelmem mellettem áll teljesen és támogat mindenben... Ő a világ legjobb pasija!!!! (L) Egyszerűen imádom, még ennyi idő után is minden nappal egyre jobban szeretem :$

2 megjegyzés:

  1. legalább addig is kerestél egy kis pénzt :) sovány vigasz, de jobb a semminél ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez igaz :) most nagy erőkkel keresem a másik meló helyet,de nem olyan egyszerű

      Törlés