2012. szeptember 19., szerda

Keresek,kutatok...


"Egy harcos nem keresi a fájdalmat, de ha a fájdalom eljön, felhasználja azt."


Ma annyi helyre beadtam az önéletrajzom, hogy a két kezem nem elég, hogy megszámoljam. Azt hittem könnyebben fog menni ez az "álláskeresősdi", de kitartás nekem., addig is belet emetem magam a tanulásba és próbálok nem összetörni.
A hétvégén meglátogattam a szüleimet és hát hol is kezdjem kicsit fura volt az egész. Azt éreztem, hogy nem vagyok már odavaló...ilyen ha kinövi az ember a szülői házat? Talán igen.... Valahol azt hiszem azért az is közbe játszik ezekben a fura érzésekben, hogy nagyon rég találkoztam a barátaimmal amit a közel jövőben igyekszem bepótolni, de sajnos nem könnyű időpontot egyeztetni senkivel :) 

2 megjegyzés:

  1. írni kéne már valami derűset is nem? :P :)
    mondjuk a szegedi kutyák párzási szokásairól, azzal nagy sikert aratnál tuti XD

    VálaszTörlés
  2. Na persze :D majd ha lesz valami derűs akkor írok

    VálaszTörlés