2009. október 1., csütörtök

A ma reggelem...

Reggel ahogy kiléptem a házunk kapuján a hideg mintha körbeölelt volna de ez egyáltalán nem zavart.Egy furcsán kellemes borzongással töltött el.Minden reggel egy kis séta a még csendes utcákon.Még csak épp kezdett az ég alja kivilágosodni az utcai lámpák már nem égtek.A gondolataim vissza kalandoztak az éjszakai különös beszélgetéshez a szerelmemmel :) csodálatosabb már csak akkor lehetett volna ha a karjaiban feküdtem volna és úgy mondta volna hogy "Szeretlek hercegnőm" ez a szokásos megszólítása amit szokott mondani... és ezt is nagyon szeretem mint mindent ami vele kapcsolatos.Bár az este első felében volt egy kis összetűzésünk mert olyat mondott nekem amitől a szívem "megszakadt" de sikerült megoldani ezt is szóval szent a béke =)
Miközben kalandoztak a gondolataim azon vettem észre magam hogy már a iskolánál vagyok és egy ujjabb szürke nap elé nézhetek a délelőtt folyamán.
Délután elmentem hastáncra és valami fantasztikusan esett.
Mára ennyit.PUSA <333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése