2009. október 10., szombat

Tátongó üresség...

Ma végig néztem több képet a múltamból.Mindegyik képhez volt valami hozzáfűződő emlékem.Tudom a mai napig mi volt mikor az a kép készült(az elmúlt kb 4 év képei).Mindegyik megérintett.Szomorú lettem.De ugyanakkor boldog is.Régi leveleket is olvasgattam.Elmondhatatlan érzés van bennem.Kell a múltam.Akarom.Vissza akarok menni az akkori életembe.Minden olyan szép volt és jó és talán még tökéletesnek is mondhatnám.Persze, akkor is voltak problémák meg gondok de valahogy azok egyszerűbbek voltak sokkal.Hiányzik minden ami úgy 3-4 éve volt.A régi barátok.A régi iskola.A régi emberek.Persze nem volt az olyan régen mégis távolinak tűnik a jelenből nézve.

Valami hiányt érzek magamban az utóbbi hónapokban.Tátongó ürességet.Mintha lenne egy feketelyuk ami elnyeli az örömömet és a jó kedvemet.Persze hogy szokott jó kedvem lenni de...de valahogy nem az igazi.Valami hiányzik mindenből.Tudok én örülni mindennek csak most valahogy nem úgy.Nem tudom mi van.Elvégre most iszonyatosan jó kedvem kéne hogy legyen mert ugye szerelem van meg barátok is itt vannak.Legszívesebben magamra ordítanék hogy hééééj ember mi van veled???!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése