2009. október 9., péntek

Na igen...

Régen írtam nektek de azért élek még.Nagyon sok stressz van a suli miatt mint mindenkinek.Meg ismét lebetegedtem...fáj a torkom a fejem és minden ami fájhat még a hajam is sztem XD de lesz majd jobb is...Mindig lehet jobb is, rosszabb is, kicsivel jobb vagy kicsivel rosszabb, esetleg sokkal jobb vagy sokkal rosszabb, talán sokkal kevésbé jobb mint sokkal kevésbé rosszabb... XD
Na igen ez jól meg lett "asszondva" XDXD Na a lényeg hogy most már valahogy szakítok idő arra is hogy írjak ide minél többet szal No STREESS mert a nyugalom a hosszú élet titka de az élet szar ezért nem akarok sokáig élni by én :)

1 megjegyzés:

  1. Azt, hogy mostmár többet fogsz írni vegyük ígértenek, vagy fenyegetésnek?! XD

    P.S.: Ìrjál ám, érdekel minket!- csak még mielôtt Akashasan megsértôdnél, vicceltem!

    VálaszTörlés