2009. szeptember 22., kedd

Azt hiszem érettebb lettem...

De lehet hogy csak hiszem. Rájöttem hogy miért érdemes élnem és talpon maradnom és eltürnöm minden rosszat ami van és lesz.Valakinek a hiánya ráébresztett hogy felelőséggel...ha azokra a napokra gondolok amiket együtt töltöttünk :) ahogy átölelt és rám nézett...azok az átbeszélgetett órák nekem sokat jelentenek még most is és ez is erőt ad.De a másik dolog az hogy eldöntöttem hogy szeretnék majd egy babát egyetem után ha minden jól megy :) egy édes tityi-totyi babát aki az enyém és egy olyan emberé akit mindennél jobban szeretek :) Na ennyit a kisbabás lelkizésemről egyenlőre xD messze van még...

2 megjegyzés:

  1. Pff- azt tudod, hogy már megint lekell szidjalak!
    Ahhoz, hogy egészséges gyereket szülhess és magad mellette egészséges maradhass, mielôtt teherbe szeretnél esni legalább 1 évvel el kell kezdjél normálisan enni- és mindent! A vegetáriánus életmódod legyengítette a szervezeted eléggé ahhoz, hogy kihulljanak az összes fogaid, és a belsô szerveid felmondják a szolgálatot vitamin és ásványi anyag hiánya miatt, mert a tested a babának meg fog adni minden tôle telhetôt és ezeket a te szervezetedtôl fogja elvenni! Az, hogy gyereket szeretnél teljesen normális, azt mutatja, hogy a tested felnôtt! De ha ezt megpróbálod így csinálni ahogy most állsz, akkor köszönj el szeretteidtôl, és ismerôseidtôl, mert pl. én ezt nem nézem végig, hogy te belerokkansz a hormonváltozásod okozta hülyeségbe! És a terhességi vitaminok sem segítenek 100%-ban! Tehát gondold át jól mielôtt valami meggondolatlanságot teszel, mert vannak akik szeretnek, és aggódnak miattad! Pusz

    VálaszTörlés
  2. :) remélem megvalósul, amit szeretnél!

    VálaszTörlés