2009. szeptember 26., szombat

Házibuli

Voltam házibulizni gyerekek :) Nem volt rossz csak azért hiányzott az én másik haveri társaságom de jó volt lényegében. Nem is nagyon tudom hogy mennyien voltunk pontosan.
Oda értem jött ki elém autóval bnőm a vasútállomásra hogy ne sétáljunk mert az úgy nagyon sok lett volna.Bementünk a házba frissen főzött szilva-pálinkával kezdtünk meg sör bor meg az én pezsim :D Később (hajnalba) befeküdtünk h majd alszunk 4 lány egy fiú akik a Bnőm szobájába (bnőmmel együtt) alszunk :D de az olasz hapekját azt hittük hogy kiütjük xD elvette a telót és kisebb birkózás lett belőle xD ezt egy párna csata követte :D szal izgalmas nap volt meg a hajnal és a reggel is. Reggel Száncsót akartuk Claudio mellé berakni xD de nem jött össze na majd talán később írok részletesebben de most halál fáradt vagyok.Szal Jó éjt!!PUS
Ui: 4 hétig szorgalmasan loptam a rezet xD by Száncsóó

HA ELOLVASTAD KATT RÁ A KÉPRE XD MEGLEPI!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése