2010. október 25., hétfő

Hát rájöttem, hogy mostanában nem nagyon írtam az érzéseimről, pedig lenne mit. Mostanában elég bonyolult minden, mikor azt hiszem, hogy rendbe jönnek, a dolgok a viharfelhők ismét gyülekeznek felettem. Már néha nem értek semmit komolyan… Mindent én rontok el? Nem hiszem, de lehet, hogy igen. Pedig csak egy kis nyugalomra és harmóniára vágyom, de ezt sem kapom meg, csak elég ritkán. Nem keresem én ezeket a konfliktusokat, de jönnek maguktól. Nem tudom mit kéne tennem. Én változok elég sokat valaki szerint jó irányba valaki szerint meg az ellenkezője, de mindent én sem tudok tolerálni. Próbálok mindenre időt szakítani és ez többnyire sikerül is, csak az a baj, hogy rám nincs ideje senkinek. Kezdek összeomlani és félek, hogy az a bizonyos biztos pont is megszűnik. Nem akarom, nem akarok elveszíteni mindent, ami fontos nekem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése