2010. október 5., kedd

Részlet a naplómból

Gondoltam megosztom ezt a kis részletet veletek, hogy nagyjából érzékeljétek mi a helyzet jelenleg velem, de legfőképp a Szerelmem kezdvéért raktam ezt fel. Szeretlek mon Pöti remélem tudod ♥♥♥

"A hétfő katasztrofális volt, mivel nem is éreztem magam valami jól és a hangulatom se volt épp rózsás és mikor a Szerelmem felhívott azt hitte nem örülök neki :O pedig mekkora hülyeség, ha tudná hogy mennyire szeretem, akkor nem gondolná ezt. Ma reggel a szitu ugyan ez volt, mert olyan nyomottan keltem meg minden és kicsit durcás is voltam, mivel azt hittem nem fog fel hívni és csalódott lettem emiatt, de majd mindent helyre hozok. Egyébként képzeld azt ígérte, hogy mostantól minden más lesz és többet fog foglalkozni velem, meg ilyesmi és hogy még az X-faktort is nézi velem :O eltudod te ezt hinni? Lehet, hogy bűntudata van valami miatt és ezzel akarja jóvá tenni, de lehet, hogy csak most kezdi komolyan venni a kapcsolatunkat, de ha így van akkor nagyon örülök neki J mert végre valami jó is történik velem. Csak lennénk már együtt, mert nagyon-nagyon hiányzik és már lassan belebetegszem és úgy döntöttem, hogy leszarom azokat akik azt mondták, hogy nem illünk össze, mert igenis össze illünk és szeretjük egymást mindennél jobban és senki nem állhat az utunkba és ha valaki megpróbálná annak isten irgalmazzon, mert én nem fogok az is biztos. Amúgy magamban is csalódtam, mert a történelem tz-m 4es lett és nem 5s L, de majd lesz jobb is J Na most egyenlőre ennyit azt hiszem J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése