2010. október 5., kedd

"Szerelmes volt. Furcsán és bolondul volt szerelmes, hiszen furcsa és bolond ember volt ő maga is. Az élete értelmét látta meg ebben a szerelemben, és hitt benne minden felszabadult hitével, azzal a megkínzott, szomorú hittel, amit már olyan korán rongyosra tépett az élet rosszaságainak sok kis tüskebokra."

Nagyon furcsa mostanában minden körülöttem. Olyan emberek akikre azt hittem számíthatok nagyon fura dolgokat mondtak nekem, ami rosszul esett, mert ehhez semmi közük akkor sem ha csak segíteni szeretnének. A Szerelmemmel  is nagyon furcsa minden, mert már több mint egy hete nagyon rossz előérzetem van és félek, hogy elveszítem és azis nagyon furcsa,hogy most ő akar lenni a tökély, pedig nekem csak rá van szükségem nem egy tökéletesre.De lehet, hogy csak most kezdi tényleg komolyan venni a kapcsolatunkat és azt szeretné, hogy minden jó legyen. Hát majd lesz valahogy, de legyen bármi mi mindent megoldunk és örökre együtt leszünk :) mert a világon mindennél jobban szeretjük egymást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése