2010. október 25., hétfő

Na ismét jelentkezem! A hétvége úgy ahogy jól telt, mint mindig a Szivemmel voltam együtt. Úgy látszik még nem sikerült mindennel egyenesbe jönnünk, de szépen haladunk meglátásom szerint. Ami felháborító volt reggel az az,hogy bomberbe és bakancsba láttam egy hosszú hajú kissebbségit.:S undorító sztem....hova sűllyed ez a világ??

A másik dolog, hogy 20-án voltunk 7hónaposak a Baby-mmel és ennek örülök nagyon :) Szeretlek Kicsim :) ♥♥♥

3. dolog :) október 23-a

És még egy dolog, én tényleg próbálok írni, de a könyv meg a tanulás meg minden mellett nincs időm, de kezdem átlátni az idő beosztásom és mindenre szakítok időt ígérem. És köszönöm, hogy egyre többen olvastok engem. Puszi mindenkinek és vigyázatok magatokra! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése