2010. július 21., szerda

"Az igazi szerelem sokban hasonlít a gyermekkorhoz: megvan benne ugyanaz a meggondolatlanság, oktalanság, pazarlás, kacagás és sírás."





Tegnap voltunk a Szerelmemmel 4 hónaposak :) és valami fantasztikusan boldog voltam tegnap (nem mintha ma nem,de na.. ) megis ünnepeltük a magunk módján a dolgot... Annyira szerelmes vagyok még mindig, hogy elképesztő :) mint egy kisgyerek aki először kap játékot... vagy ilyesmi. Nekem ő az igazi ehhez már kétség sem fér.



Köszönöm Szerelmem ezt a csodálatos 4 hónapot :) és mindennél jobban SZERETLEK!!!


2 megjegyzés:

  1. Szia látom jól vagy és csak ez számít :)
    Remélem sokáig ennyire boldog maradsz:)
    én ennek csak örülök :)

    Egy ismeretlen aki egyszer meg bántott:)
    Szijja

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy az az ismeretlen nem vállalja fel, hogy ki mert lehet hogy megbocsátottam volna neki, de azis lehet h nem :)

    VálaszTörlés