2010. július 8., csütörtök

"Menekültem...próbáltam futni álmomban, de nem léphettem...Hát mit tegyek, ha a préda megint én lettem... "

"Úgy érzeztem,mintha egy rémálom fogságába estem volna, egy olyanba,
amelyben akkor is kénytelen vagy futni,amikor tudod már,hogy véged,
de a lábaid mégsem mozognak elég gyorsan."

                 

Reggel 7 óra van és nem tudok egy ideje aludni már,mert megint rémálmom volt ez már csak ilyen megszokott dolog. És megint visszatérő rémálmaim vannak az utóbbi időben.Valahogy a cselekmény ugyanaz csak a helyszín változik. 
Hajnal volt,még látni lehettet az első napsugarakat amik épp akkor keltek fel és éreztem,hogy az előző napi események hatása alat állok még. Hogy mi volt az? Idézzük csak fel: Meglátogattam épp a páromat náluk és épp megcsalt egy barna hajú nővel, akit nem ismertem addig a pillanatig. Ezzel a nővel kinevettek és ocsmány dolgokat vágtak a fejemhez (amit most nem részletezem). Ami sok az sok nekem sem kőből van a szivem bár néha próbálok úgy tenni, de nem megy. Amikor megláttam őket és hozzám vágtak mindenfélét...elszaladtam, nem tudtam tovább nézni,hogy pont akit a legjobban szeretek épp összetöri a szivem...nem nem összetöri, hanem kitépi a helyéről. És csak szaladtam és szaladtam, azt éreztem,hogy eltudok a fájdalom elöl szaladni, azt akartam hogy ne érjen utól,mert akkor belehalok. És ekkor egy hídon mentem át ami alatt egy széles folyó száguldozott. Jó ötletnek tünt,hogy ha leugrom, merő meggondolatlanság... de egyszerű és vége lesz a fájdalomnak. Így hát leugrottam és az emberek körülöttem látták mit tervezek mégsem tettek semmit....semmit az ég világon,csak hagyták,hogy zuhanjak a mélybe.És akkor bele estem a vízbe...nem tettem semmit,hogy kijussak a partra..éreztem ahogy a hidegvíz beáramlik a tüdőmbe és mint egy tőr úgy szúrkálja..de mit számít még ennyi fájdalom? És éreztem ahogy megfulladok szépen lassan csendben, ahol már senki nem okoz nekem több fájdalmat......
És utána felébredtem, éreztem ahogy a könnyek folynak az arcomon,de vissza aludni nem tudtam és láttam, hogy a barátom mellettem alszik és rájöttem, hogy csak egy rossz rémálom volt. De sikerült felébresztenem és hozzábújnom,hogy egy kicsit megnyugodjak,mert nem érzem még mindig valami jól magam egy ilyen után.Pedig van álomcsapdám is, de higgyétek el nekem, hogy sz*rt se ér -.-"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése