2010. július 5., hétfő

Siófok

A Balatonon telt kis osztálykirándulás alapjában véve egész jól telt,de lehetett volna jobb is. A víz isteni volt, a társasággal akadtak problémák. Az egyik része bevolt b*szva mint a szemét a másik része ez mellé még tépve is. Első nap alig várta már mindenki,hogy oda érjünk. Érkezés után volt egy kis eligazítás, hogy ki merre hanyas szobában lesz,utána átöltözés bikinire és GO a partra =) Este kis sörözés meg ivás és vacsi utána járkálás a vársosban és fotózás. Hajnalban nem tudtam aludni és felzaklattam telón a Szerelmemet :) és azt hittem nem örül nekem de tévedtem :) Ezt a pár napot alig bírtam ki nélküle... szegénykém meg mindig stresszelt mindenféle balf*sz csávón aki akart tőlem valamit de elküldtem az anyukájába :) Voltunk vmelyik nap a Coloradóban is koktélozni a tanárokkal xD akik rohadt perverz egy banda az tuti xD a többi megint csak fürdőzés és hülyülés a parton :)
A haza felé szinte mindenki átaludta az utat kivéve mikor Dunaújvárosnál elkapott minket az eső -.-" és Kiskunhalas körül  jégeső is volt meg szélvihar és nem láttunk kb. semmit csak azt hogy csavarja ki a fákat és hogy veri szét a buszunkat :S majdnem megsüketültem, de ezt is túléltük :) és végre haza értünk,mert akár mennyire rohadt jó Siófok meg akármennyire szeretem... a Szivecském nagyon hiányzott és alig vártam,hogy átölelhessem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése