2010. július 5., hétfő

"Minden múló perc esély arra, hogy mindent megváltoztass."

Az utóbbi három nap egy kicsit, hogyis fogalmazzak elég bonyolult volt. A nagy problémánk megoldódott de valahogy nem örültem neki annyira mint számítottam rá,mert volt egy icipici baleset sex közben és elmentünk nőgyógyászhoz  72 h-s tablettáért, ami azt hittem hogy nem fog hatni,de végülis nem volt miért aggódni. Közben mindenki ellenünk fordult mivel közöltük, hogy ha kiderül hogy baba lesz akkor nem fogjuk elvetetni, mert se nekem se a páromnak nem lett volna szive hozzá. De egyáltalán ki teheti ezt meg, hogy csak azért elakarja venni tőlünk, mert 18 évesek vagyunk...na ne ez elég hülye kifogás, mert aki akarja feltudja nevelni. Felvetettek nekünk egy másik lehetőséget is... azt hogy adjuk örökbe.. na ezt a lehetőséget már megsem fontoltam... ekkora balf*szságot,hogy egy idegen család nevelej fel a gyerekem?????:O esélytelen
DE a lényeg,hogy semmi féle probléma nem lett és ugyanott folytatódik az életünk ahol abba hagytuk,csak kicsit más érzelmek is bekerültek a repertoárba. De amit köszönhetek ennek az egésznek az az hogy sokal erősebb  lett a kapcsolatunk D-vel és ez nagyon nagyon jó, mert kiderült hogy akármilyen helyzet adódik Ő velem van és csak ez számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése