2010. július 5., hétfő

Breaking Dawn idézetek

Nevetségesen ironikusnak tűnt, hogy a kirakós játék darabjai épp akkor álljanak össze tökéletes képpé, amikor mindjárt megsemmisül.

Bármi lesz is a vég, nem fog elválasztani minket

Ő minden, amire vágysz, minden, amit nem kaphatsz meg.

Az ember elfuthat valaki elől, akitől fél, és megpróbálhatja legyőzni azt, akit gyűlöl. (...) Ám ha végtelenül szereted azt, aki végezni készül veled, nem marad választásod. Hogyan menekülhetnél meg tőle, hogyan küzdhetnél ellene, amikor azzal ártasz a szeretett lénynek? Ha nincs más, amit Őneki adhatsz, mint az életed, hogyan foszthatnád meg tőle?


Kinyitottam a szemem, és láttam, hogy az övé is nyitva, s az arcomat bámulja. Sosem értettem, miért néz így rám. Mintha én lennék a főnyeremény, nem pedig az őrületesen szerencsés nyertes.

Téged akarlak, téged és örökre. Egyetlen élet egyszerűen nem elég nekem.


Ész és szerelem mai napság ritkán tartanak együtt.

Az élet szívás, aztán meghalsz.

Az életem egy nagy, kegyetlen vicc, és nem szökhetek meg a poén elől.

Az én életem és az övé egy szállá fonódott össze. Ha az egyiket elvágják, elszakad mindkettő. Nélküle nem élném túl. És ő sem élné túl nélkülem.

Semmi mást nem akartam, csak meghalni. Mintha sosem születtem volna meg. A létezésem nem fontosabb, mint ez a fájdalom. Nem éri meg eggyel több szívdobbanásért szenvedni.

Azt hiszem, az agyam sosem fog jól működni. De legalább szép vagyok.

A csábítás szó bizonyos mennyiségű előre megfontoltságra utal.

A gyermekkor nem születésünktől egy bizonyos korig tart, hogy aztán ama bizonyos kor után a gyermek felnőtt legyen, s felhagyjon a gyermeteg dolgokkal. A gyermekkor az a királyság, ahol senki nem hal meg.

Finoman, rajongva csókolt meg. Megfeledkeztem a tömegről, a helyről, az időpontról, az okról... csak arra emlékeztem, hogy szeret, akar, és az övé vagyok.

Milyen ironikus, hogy minél jobban fejlődik az emberiség, minél nagyobb lesz a tudományban vetett hite, minél nagyobb hatalmat szerez a világ felett, annál valószínűtlenebb, hogy felfedeznek bennünket. Azonban amint a természetfelettivel kapcsolatos hitetlenségük megszabadít bennünket gátlásainktól, technológiájuk elég erős lesz ahhoz, hogy ha akarják, akár fenyegetést is jelenthetnek ránk nézve, sőt, néhányunkat meg is semmisíthetik.

Olyasmi volt ez is, amilyen az eddigi egész életem - sosem voltam elég erős ahhoz, hogy megküzdjek a rajtam kívülálló dolgokkal, hogy megtámadjam vagy lehagyjam ellenségeimet. Hogy elkerüljem a fájdalmat. Mindig emberi voltam és gyenge, s az egyetlen dolog, amire képes voltam. az a kitartás. Az állhatatosság. A túlélés. Mostanáig ez elég volt. Ma is elegendőnek kell lennie. Kibírom, amíg a segítség meg nem érkezik.

"What’s for breakfast? O negative or AB positive?"
(~ Mi lesz reggelire? Nulla negatív vagy AB pozitív? :D[Jacob, Breaking Dawn])




"Sometimes it was so easy to forget that I was kissing a vampire. But not because Edward seemed ordinary or human - I could never for a second forget that I was holding someone more angel than human in my arms"
(~ Néha annyira egyszerű elfelejteni hogy egy vámpírral csókolózom. De nem azért, mert Edward hétköznapinak vagy embernek tűnik -én soha egy másodpercre sem tudom elfelejteni, hogy olyan valakit ölelek magamhoz, aki inkább angyal, mint férfi [Bella, Breaking Dawn] )

Jasper? What do vampires do for bachelor parties? You're not taking him to a strip club, are you?
~ Jasper, a vámpírok mit csinálnak egy legénybúcsúztatón? Ugye nem viszitek őt sztriptízbárba? [Bella, Breaking Dawn]
"Do you want me to sing to you? I'll sing all night if it keep the bad dreams away"
(~ Akarod hogy énekeljek neked? Megteszem, ha így távol maradnak a rémálmaid [Edward, Breaking Dawn])

(You need a heart? Go ahead. Take mine. Take everything I have.)
(~ Szükséged van egy szívre? Csak tessék. Vidd az enyémet. Vigyél el mindent amim van [Jacob, Breaking Dawn])

(You know how you drown a blonde, Rosalie? Glue a mirror to the bottom of the pool :D
~ Tudod hogy lehet vízbe fojtani egy szőke nőt, Rosalie? Ragassz egy tükröt a medence aljára [Jacob, Breaking Dawn] )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése