2009. augusztus 26., szerda

Kazincbarcika =)

Elég mozgalmas volt az elmúlt hét :)
Szerda: reggel 4kor kelés,készülődés ...kávé cigi és utána indulás a boltba..venni kellett cigit meg kaját az útra amit persze nem ettem meg de 1 doboz cigi elment az utazás közben.Boltból haza érve még egy kávé .. elköszönés a családtól és indulás be Gyulára....ott 1 óra tömör unalom :/ utána át Debrecenbe ott félóra dekkolás -.- és végre megjött a miskolci... délután kettőre beértem a Búza térre ..ott várt egy nagyon jó barátom //akiről írtam már// Totó... őt nagyon rég láttam és már hiányzott ;) kaptam tőle egy plüss dalmatát :D amit kreatívan Totókának neveztem el :P
Este mentünk Dióba és végre találkoztam régi barátokkal :D meg nem barátokkal meg lettek új haverok is :D jah és a legfontosabb találkoztam (L)Bócával(L) aki most a párom és Dió után mentünk hozzá házibulira :D de mire mi 2n oda értünk mindenki részeg volt :D és egyébb dolgok .... stb +18
Csütörtök: hajnal még mindig buli :) Kicsim feje az ölembe hajtva és simogatom a haját ő pedig már szinte alszik édesen és ártatlanul...annyira édes és imádni való hogy azt már nehéz elhinni :)
Egyébként lényeg hogy nénje úgy tudta hogy mi az uccsó busszal haza megyünk :D de máshogy alakult a dolog és az elsővel mentünk haza egy óra alvás részegen xD aztán 7kor kelés mert menni kell költözködni :/ ...este pedig amire vártunk kaszafesztivál első napja :D Road ... pogó állat volt :D meg az egész hangulat a barátokkal akiket imádok :D
na itt van pár kép nektek :D

Bóca:


Szabi és én //szabi meg szabi//


Gabi Ádám és Gabi öccse :D meg Imádott csajszim Kata



FOLYT KÖV

1 megjegyzés:

  1. Szia csajszim:)

    Jó lett a blogod,elég elgondolkodtató dolgokat fogalmaztál meg bennük.Amúgy remélem hamarosan találkozunk.Addig is vigyázz magadra

    Kata

    VálaszTörlés