2009. augusztus 14., péntek

Tisztázzunk valamit utálom ha hülyének néznek...szerintem mindenki ... mi az hogy valaki a naivságom és a jó szívem használja ellenem...nem mindig vagyok ilyen ha felcseszed az agyam képes vagyok megölni szemrebbenés nélkül //ne hidd h vicc// egyszer megbocsátottam aztán még 1x és még 1x,de ennek vége én sem vagyok hülye hogy játszadozz velem...ideje lenne felnőni nem gondolod?? a beteges hazudozásnak azért ez a neve mert gyógyítani is tudják szal FORDULJ ORVOSHOZ mert ez már elviselhetetlen és én mint az egyik olyan ember aki nagyon SZERET téged elhitte amit mondtál...minden egyes szavad de tudod mi van? az bazd meg hogy én ezt leszámítva is tudlak szeretni...pedig nem érdemled meg..hogy mit érdemelnél?? chh egy jó nagy verést hogy észhez térj..nem hittem el senkinek hogy ne bízz benne!hagyd a fenébe!engedd el! mindenki ezt mondta és rólad nem szép dolgokat de én ...én hülye megvédtelek..senki nem mondhatott rólad rosszat...De most meguntam az egészet elég volt ideje tovább menni és élniaz életet... ha változtatsz akkor majd lesz miről beszélni... és úgy is tudom hogy elfogod ezt olvasni és majd ne haragudj szeretlek stb szöveg de nem érdekel már...nem hat meg..ez sablon lett...ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése