2009. augusztus 11., kedd

Na megint régen írtam mert elég sok dolgom van mostanság =)
Na Vasárnap voltam bulizni ami kicsit jól sikerült xD Bárány Attila volt a Dinnyefesztivál keretében =) jó jó most nézzetek hülyének h én ugyan mit csináltam ott xD de lényeg hogy nagyon jól éreztem magam...néztünk tüzijátékot meg voltunk pizzázni =) bnőmmel annak a pasijával és egy másik haverral //aki meleg// de minden jó volt kivéve az a nagy tömeg amitől szinte táncolni alig lehetett xD meg volt egy srác aki beállt mögém táncolni és kicsit állba vertem xD nem direkt volt de komolyan =)
Hajnal 4re értem haza és alig vártam hogy bezuhanjak az ágyba és "bubukáljak"...mert előtte egész nap kint voltam Szanazugban a szabad strandon ahova öhm kicsit lehet h drágáb egy belépő mint a rendes strandra xD de hoztam a formám és csináltam a bulit xD zenéltem a kocsiból és ott táncoltunk meg hülyültünk xD haverok meg belebasztak a vizbe és majdnem eltörték a kezem xD
ennyit mára majd még írok pusy páá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése