2009. augusztus 16., vasárnap

Rég nem éreztem hasonlóan.......

Tegnap "családi" program volt...elmentünk városnapra és paprika fesztiválra a "családommal"...és hogy mért csak idézőjelbe? mert nekem az anyukámon kívül nincs családom...egyszer talán volt de arra nem emlékszem nagyon régen volt meg az az idil mikor anya apa és én...chh Az apámat kb 3 évesen láttam utoljára most azt hiszem van új családja de engem elfelejtett ..nem is baj egy hülye seggfej...minek csinál gyereket valaki aki nem is foglalkozik vele? ezt sosem fogom megérteni...végülis megcsinálni élvezet de felnevelni már átok (by én) persze bocsássunk meg meghasonlók...na azt megnézem hogy én mikor nem fogom utálni...na majd még FOLYT KÖV. pá puss

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon is megértem amirőől írsz, bár az én apám 21évesen hagyott el minket anyámmal, de undorító módon, nem tudom melyik jobb (egyik sem) ha ismerted,vagy ha nem is tudsz róla.

    A gyűlölet pedig...szerintem hülyeség h meg kell bocsájtani.Van amit egyszerűen nem lehet.Nem tudsz.
    Bennem is csak halmozódott...mostanra ott tartok jobb ha nem is jön a közelembe(nem is érdekelem ) de amúgy si kb rögvest nekimennék és ütném csak.

    Kitartás Neked is, talán nem gondolni lehet rá, az még időszakokra viszonylagos megoldás erre szerintem.

    Sway

    VálaszTörlés