2009. augusztus 2., vasárnap

Szülinapi buli

Na szóval drága Morpheusnak köszönhetően jó kis szülinap volt ez az idei =)
19:40kor indultam be Gyulára itthonról //az új felsőmbe amit hugomtól kaptam// 20:40kor beértem gyulára volt pasim és haver kint várt kocsival =) h ne sétáljak mert az kurva sok lett volna és a szülinapos ne sétáljon...jah egyébbként Morp-nak vittem egy 2001-s Tokai aszút //fehér és édes// amit elrakott nehogy vki meg igya xD aztán kaját is főztünk meg vártuk a többi embert is...ez idő alatt a srácok elmentek még több piját venni kb 30ezer ft értékbe még plusszba xD kis bebaszások voltak egy két ember nagyon paslón volt és borult minden fele...én úgy volt hogy nagyon paslón leszek de nem is hánytam meg ilyesmi és egyedül én nem aludtam semmit meg Panka (Morph bnője)aztán na majd lefekszik mindenki a sátorba kint aludni xD amiből nem sok minden lett mert mindenki pofázott meg röhögött xD reggelre egy két embert ki sminkeltünk feketére xD viccesek voltak....a többit majd holnap
FOLYT KÖV
UI:képek nincsenek legalábbis nekem mert totál lemerült a telóm mire csináltunk volna xD de felejthetetlen volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése