2010. április 7., szerda

"A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom."

Az emberek igazságtalanok.. nem mondom hogy én nem...mert sok hülyeséget csináltam eddigi rövidke életem során..de azért olyan emberek akikről elmondhatom hogy igen ők ismernek..nem látják hogy mivan
-.-" jó igen nem vagyok nyílt sok mindenkivel..kész lottózás kitalálni hogy mivan,főleg ha én sem tudom....

Tök ideg vagyok....sőt kezdek kikészülni...holnap osztályozó és a gyomrom görcsbe és enni sem bírok,de ami a legjobb hogy aludni se nagyon... elméletileg 13án a csoport egyik részének szóbeli a másiknak 20án még nem tudom melyikben vagyok de remélem a 20aiba,hogy legyen elég időm tanulni.Na kicsit felvagyok pörögve és egyszerre vagyok hulla fáradt xD tök cinkes ... de most egészen szóbeliig alig leszek elérhető.. aki hiányzik azt majd keresem aki nem azzal meg beszélek utána .... =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése