2010. április 14., szerda

"Ha szeretlek, beléd bújok, körülnézek benned. Először, mintha egy idegen országba érkeznék, aztán, amikor befogadsz, egyre ismerősebb leszel. Megértem, milyen neked, egy másik Én-nek lenni, sőt, egy kissé én is Te leszek. Már látom mi fáj neked, keserves és boldog emlékeid mintha az enyémek lennének. Ki tudok nézni a szemeden, onnan látom most magamat - és megismerem a múltadat, sorsodat, örömeidet és rögeszméidet. Ráhangolódok gondolataid hullámhosszára, s veszem a szíved kódolt adásait. Ha a szíved gyorsabban ver, az én szívem is hevesebben fog dobogni. És ha valamitől félsz, én is szorongani kezdek, és lehet, hogy megértjük, mitől félünk mindketten."


igen most ennyire "szeretet" érzésem van.
jó volt ez a mai nap leszámítva, hogy nem sokára szóbelizek (20-án)
de ennyi azt hiszem belefér...eddig minden más sikerült...remélem ez is fog
hogy milyen volt az elmúlt egy hónap?hát nehéz lenne összefoglalni...kaptam jót is rosszat is bőven.
még mindig repítenek az új élmények s az új kapcsolatok...ez a sok szeretet ami mostanában körülvesz...
még olyantól is akitől már nagyon régóta nem várok semmit...
újra felbukkant Mr. Perfect...de hogy minek igazán nem is értem...csak jól összekuszál mindent körülöttem.
Engem mindig kisért a múltam?hihetetlen, pedig probálok minden régi dologhoz kötő szálat elvágni,megszakítani...annyira nem vágyom mostmár vissza,egyáltalán nem.most megtaláltam itt amit kerestem és minden teljesen jól működik...körbevesznek olyanok akik mellett az lehetek aki akarok...nem kell megjátszani magam egy percig se...
Nem mintha utáltam volna a régi életem,hisz akkor tündököltem a legjobban...de vannak dolgok amiknek múlnia kell...és ugy látszik hogy most ez is ezek közé kell, hogy tartozzon. nem is értem, hogy tudtam nemet mondani Mr.Perfectnek...szinte hihetetlen és ami a legrosszabb hogy nem fáj annyira mint amennyire fájnia kéne... sőt azt hiszem egyáltalán nem fáj

Mert tényleg vége.
ez az osztályozó is gyanusan egy katasztrófa lesz...nem is várom egy picit se.bár most hogy még itt vagyok ahol így van egy hangyányi kis vizsga feelingem de amúgy semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése