2010. április 10., szombat

Naív,naív,naív kislány...

Ezt hallottam minden baklövésem előtt,amikor megbíztam valakiben és puff pofára estem és jött a szokásos,hogy egyedül kellett talpra állnom. Most megint megbíztam valakiben aki a párom =) és nem akarok benne csalódni...de a kisördög itt bújkál bennem....a rohadt kis dög...nem hagy nyugodni....figyelmeztet,hogy figyeljek oda de valahogy elkell nyomnom magamban,mert nem akarom,hogy ez okozza a véget....szeretem és ez jó de a kisszörny .... valahogy úgyis kinyírom............. szeretném ha végre nyugodt lennék. Ami a legjobb,ha ránézek és tudom hogy most van értelme, hogy élek, mert szeret. (de mért nem tudom teljesen elhinni?? pedig tudom,érzem és vágyom is rá hogy valaki így szeressen ahogy ő. A szerelem értelmet ad mindennek,de a kurva kisördög bennem összezavar mindent.
Megint álmatlanságban szenvedek...ez jól jön majd hétköznap amikor szóbelire fogok tanulni ami 20án lesz....remélem sikerül =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése