2010. április 4., vasárnap

Szünet & Szerelem =)

Na igen hol is kezdjem a beszámolómat =) talán ott,hogy szerelmes vagyok....rég nem voltam még ilyen boldog, mint most...végre van valaki aki megért és elfogad minden hülyeségemmel együtt és ugyan ez fordítva is. Azt hittem ez is olyan lesz mint a többi...sivár és érzelem nélküli de mégsem =) egyszerűen szeretem. Nem tudom miért és hogy de újra érzem, hogy élek. Ennek talán ..sőt biztos sok mindenki nem örül,de ahogy mondják nem lehet minden jó mindenkinek. 
Voltunk vásárolni tegnap előtt a Centerben és olyan jó dzsekiket vettünk,hogy eszméletlen =P jah és igen... a legjobb, hogy Dave-t mindenki imádja a családban,mivel tegnap előtt voltunk nálunk és ilyen kissebb családi összejövetel keretében bemutattam mindenkinek (pl. anya húgainak) ... és a kisgyerekek is oda vannak érte =) ahogy én is ... 


De van egy dolog ami kicsit aggaszt pl. az hogy X most kezdett el gondolkozni azon, hogy mit hagyott ki mikor taliztunk... és azt mondják hogy én vagyok a rossz.... mikor volt bnője én békén hagytam és nem zalattam olyannal,hogy gondoljon már vissza milyen jó volt minden.... nekem így tökéletes minden , hogy vele csak barátok vagyunk és semmi több. Persze régen jó volt, de az már régen volt. Most új lappal kezdtem és boldog vagyok =) és remélem így is marad.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó :) Hát sok boldogságot nektek... :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm nagyon =) remélem neked is helyre jön minden... :)

    VálaszTörlés