2010. április 14., szerda

Tünj el végleg... /saját/

Rám nézel sírva
elhagysz nevetve
és bánkódsz mikor
Szavad hazug lett.

Amit műveltél egykor velem
Eltünsz,felbukkansz olykor
Rémülten.

Keserű csalódás,
Borult álom, ha veled vagyok
Elvesztem önmagam...

Te lettél általam
S én semmis lettem
Veled

Azt hittem szeretsz
De te elhagytál nevetve.

Elhagytál,s nem szóltál
Sűrű mocsár lepett el...

De jött egy másik szerelem
Amely a mennybe emelt

Szerettelek,mert megtanultam
Szenvedni.

Az álom veled rémület lett.
S most vége jön a boldogság
Tünj el végleg,mert nincs
Szükségem rád.

/saját/

UI: a lényeg az,hogy ezt egy olyan embernek írtam aki hol megjelenik,hol eltünik az életemben és azt hiszi,hogy minden körülötte forog és úgy csinál mindent hogy neki jó legyen.... a lényeg h ezt elbaszta mert most nem úgy lesz....még egyszer nem bízok meg benne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése