2010. június 11., péntek

"Ha döntened kell, az is döntés, ha úgy döntesz, hogy nem döntesz."


"Álmok, célok, tervek nélkül nem jutsz egyről a kettőre, csak sodródsz. A mai nap remek arra, hogy elgondolkozz, mit szeretnél. Ne fogd vissza magad! Magasra tedd a lécet! „Célozd meg a holdat! Ha elvéted, a csillagokba jutsz…” El tudod, el mered képzelni ezt? "
Ez a mai horoszkópom. Csak egy a gond nekem van tervem a jövőre nézve.. sőt részletesen ki van gondolva már csak a megvalósítás döcögős kissé, de mindent megteszek érte,hogy minden úgy menjen ahogy kell. Érettségi után költözés Bp-re Baby-ve és ott egyetem (ha felvesznek), ha nem arra is van tervem de az titok :) Egyetem után meló valamelyik bíróságon utána kis idővel szeretnék majd babát :$ (egy fiút először is :) ) És egy nagyon nyugis ,harmónikus életet amiben minden happy és senki nem akar rámászni a Drágámra :@ mert tuti, hogy ha valamiért elveszítem akkor megölöm a ribit :)erre mérget vehet :P
Szóval ennyi nagyon nagy vonalakban felvázolva a tervem :) szóval a horoszkóp hülye de van benne vmi :)
" Ha nagyon akarod, megtalálod a reményt. Egy gyerekben, egy bárban elhangzó dalban, vagy annak a szemében, akit szeretsz. És ha szerencsés vagy - úgy értem a földkerekség legszerencsésebb embere - abban, aki ugyanúgy szeret téged, mint te őt. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése