2010. június 15., kedd

"Az igaz szerelemmel mindig együtt jár a rettegés - a féltékenység."

Tuti beteg vagyok.....ááá kiakasztó. A féltékenységem az eget veri kb. kiakadok néha minden kis apróság miatt :( ez nem normális dolog legalábbis nálam nem...lehet hogy dilidokihoz kéne mennem xD
De am van is egy icipici okom féltékenynek lenni, mert van egy kisszutyok piroslámpás aki rákattant a Páromra és emiatt szétcsesz az ideg.. ráadásul osztálytársa és most még blogot is elkezdett írni a szennyládája, mert "vki azt tanácsolta" az a vki a az ÉN SZERELMEM.... nem veheti eltőlem senki :( mert akkor garantált a ribancírtás =) de tudom hogy szeret a kicsim csak hát ezt nem tudom mennyire fogja bírni mellettem,hogy ennyire féltékeny vagyok, de dolgozom rajta hogy elfojtsam magamba és majd elkezdek megint Kick boxolni és akkor kiadom magamból. Ennyi :D


Am a tegnapi napom valami isteni volt :$ minden a helyén volt és alig várom h ennek a hétnek vége legyen mert akkor végre leereszthetek és élvezhetem a nyarat a szivemmel :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése