2010. június 10., csütörtök

Végre túl vagyok a feleléseken :) sikeresen meglett a négyesem :) szóval ez szuper, de ott a jövőheti érettségi ami miatt kicsit parázom,de túlélem. Tegnap kicsit kiakadtam azt hiszem jogosan, mert általában csak akkor vagyok fontos valakinek, ha van pénzem... ez így van a családom nagy részével is. Én mindig csak adok adok és mit kapok cserébe?? lebaszást,ordibálást és a sok szutykot....de már csak egy évet kell kibírnom ha minden jól megy. Már nem tudom hány embernek adtam kölcsön pénzt nem két forintot és megsem köszönik :( De ennek vége most már leszarom... felőlem megis dögölhetnek,mert én aztán most már nem adok senkinek semmit. Tegnap már az idegössze omlás határán álltam, csak sírni akartam és síkitozni, mint egy HP ,de nem tehettem meg... erősnek kell lennem,nem szabad sírnom,mert ha én nem vagyok erős akkor ki lesz???



A másik rossz dolog az életemben, hogy ismét írói válság áll fent nálam.. egyszerűen nem tudok írni,nem megy. Elveszek teljesen ,ha ez sem lesz nekem.Mert kevés dolog van amitől boldog leszek pl. a szerelem,anyukám,barátok (nem feltétlenül ebben a sorrendben)

Nem jönnek a sorok oly könnyen, mint régen...
Alig alkottam még! Nem lehet még vége!
Bánatom könnyé válik, ha nem írhatok...
Mióta szeretek, azóta így vagyok!


 

2 megjegyzés:

  1. urriistteeen ez nagyon széép igaz h én irok ide elsőnek...deh nagyon teccik ez az oldal miota én is szeretek azóta olyanokat alkotok h azon még én is nagyon nézek...csak igy ovább én már a rajongod vagyok...naplos ügy durva...rem velem nem történik semmi igaz h csak most olvastam el deh...mindegy

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) küldj nekem egy linket mail-ben ha van blogod,szívesen elolvasom :)

    VálaszTörlés