2010. június 2., szerda

Ha valaki egyedül álmodik, az csak egy álom. Ha sokan álmodnak együtt, az egy új valóság kezdete.

"Egyszer ismeretlen távolba vágyom,
Máskor megriaszt egy álom,
Hogy a hang, hogy a csend, hogy a fény, hogy a tűz
Már nem vigyáz e cseppnyi földre,
S el kell mennünk mindörökre."

Teljes káosz uralkodik bennem. Az írásbeli érettségim siralmas lett ... (3s -.-") de nézzük a jó oldalát :) ezt nekem nem nézik felfételihez,majd csak a magyart és a törit veszik figyelembe :) ez a mázlim... a többinek csak meg kell lenni,mert törvény...hülyeség xD
Egyébként az otthoni gondok kicsit kezdenek helyrejönni bár lehetne jobb a helyzet,de ez egyenlőre is nagy javulás. A Szerelmemmel azt hiszem minden rendben,bár előszeretettel hozza rám a frászt. Ma vele álmodtam és nem mondanám,hogy kellemes volt. Az álmomban megcsalt egy lánnyal (nagy K**va) és a huga hívott fel.  Én elmentem autóval és kirángattam a csajt egyszáll tangába és kicsit szétvertem a fejét (oh jee erőszakos énem) azután hozzá vágtam a Szerelmemhez a szives nyakláncot (neki is van egy) és ott hagytam de éreztem hogy minden összeomlik. Útközben megállítottak a rendőrök akik értetlenül néztek rám mikor a kezükbe adtam egy levelet és azt mondtam,hogy ha megtaláltak adják oda a rajta lévő személynek és utána elhajtottam. Egyenesen egy kamionnak neki.. láttam ahogy közeledik felém a fényszóró és nem tudtam,nem is akartam kikerülni...utána nagy robbanás és csak a tüzet éreztem magamon,éreztem azt hogy égek és még olyankor is rágondoltam...beteges. Ez után sírva ébredtem és még mindig olyan volt mintha égnék....utána felhívtam a drágám és elmondtam neki, de megnyugtatott hogy minden rendben és csak egy rossz álom volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése