2010. június 8., kedd

"Ha minden zavar, akkor semmire sem figyelsz eléggé."

Kezdenek kicsúszni a kezem közül a dolgok. Itt az érettségi a nyakamon, a sok javítás és a Szerelmem is. Az érettségit mindenféleképpen megkell csináljam, de néha úgy érzem hogy megfulladok. Még utolsó héten is nyakig vagyok a tanulásban és nem tudom meddig bírom. Holnap ismét dolgozatot írok -.- nagyon örülök neki,de muszájj .. így leszek 4s :)

A lényeg,hogy érzelmileg stabil vagyok,de néha a Szerelmem szerint nagyon naív és ebből egy picike összezörrenés volt tegnap,mert hogy én túlzottan aggódom... és igaza van.
De próbálom a dolgokat úgy csinálni, hogy a legjobb legyen,de sajnos nem mindig sikerül úgy ahogy szeretném. Egyre jobban vágyok egy nyugodt életre, mert már nem az a lázadó mindenkit lesz*rok ember vagyok,mert változom.Régen mindig azt mondtam, hogy sosem változom meg, de aki ismer az tudja a legjobban hogy nem így van :)
Alig várom már hogy péntek legyen, mert megyek a Szerelmemhez és szerdáig együtt leszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése