2009. december 28., hétfő

Egy vers nekem :) D-től

Az egyetlen

Te vagy ki színt hozol szürke hétköznapjaimba

Te vagy ki vért juttatsz szívemnek kamráiba

Téged mindig minden áron akarlak

Tengereken, hegyeken is átkelnék, hogy megkaphassalak

Tétovázásról szó sem eshetne

Te nélküled életem tovább biztosan nem mehetne

Távolság az mi kettőnk tüzét eloltaná

Tehetetlenül nem nézhetem, hogy szerelmünk eltűnjön valahová

Teremtő minket ösztönös vágyakkal megáldott, hogy

Tépjen szét minket a távolságban a kín, hogy

Tegnap lehet valamelyikünk másé volt

Tegye rád akárki is a kezét

Teljes szívből foglak szeretni ugyanúgy én

Továbbra is csak remélhetem

Táplált érzelmeid folyton égnek még

Telnek, múlnak a hónapok, s a vágy még ugyanúgy ég

Tőled szeretnék szerelmet szerezni az örökkévalóságba

Temetése érzelmeinknek ne legyen semmilyen világba

Teérted élek én minden percben

Tátongó üresség van nélküled az életemben

Te vagy ki nekem a tökéletes társat jelenti

Te vagy az egyetlen, akit én tudok szeretni.


Ui: Hát nem aranyos?? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése