2009. december 11., péntek

Elegem van...

Nem bírom ezt a sok stresszt komolyan...G. azt mondja hogy szeret és bízik bennem de akkor minek figyeltet R-ékkel aki ráadásul az osztálytársam -.-" na szép mit ne mondjak
Ebben a füstös ködös városban sem érzem magam jól bár néha jól esik ez a nyüzsgés... csak valahogy vágyom egy elhagyatott házikóra az erdő közepén hegyekkel és kispatakokkal körbe véve és egy pár hét pihire ott azzal akit szeretek...
Beszéltem D-vel is reggel felhívott,mert aggódott értem mivel rosszat álmodott velem :( annyira sajnáltam elvégre szeretem ezt a kishülyét :) és jó hogy aggódik értem...valahogy nem tudok elszakadni tőle hiába próbálnék,de lehet hogy nem is akarok ahhoz túl mesés a mi úgy nevezett "kapcsolatunk",de majd alakul :) minden ahogy lennie kell..csak ki kell bírni mindent...mert ami nem öl meg az megerősít....

2 megjegyzés: