2009. december 7., hétfő

Új vers :)

Változás

Eltünik a homály
s szétszakad a magány
Érzem valami legbelül fáj
Tudom,tudom
Én voltam ki sírt belül
S én nem öleltelek át
Mikor értem sikoltott benned a vágy

De most itt vagyok
Testemmel,lelkemmel
S tálcán nyújtom át neked
Széttört szívemet,hát tégy mit érzel.

Rám nézel mint ki nem érti
De tudom érzed most mi fog történni
Nyárból hirtelen tél lessz
Ölelésre nyílt karjaid már nem érem én el

De te közelebb jössz
Haldokló testem nézed
Átöleled és egy égető csókot érzek

Feléledtem,de csak mert te kérted
Hirtelen eltűnik a homály...
Majd jön a boldogság

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. xD hát köszi szépen vikk :) bár ez nem sikerült olyan jól :S de mind1 is az érzések a lényege amiket ki akar fejezni :)

    VálaszTörlés