2009. december 18., péntek

.....Szar hangulat...


Na megint a letargia blokk jelentkezik nálam...a f*sz kivan mindennel komolyan mondom...
Anyám haza jön egyből én vagyok a szar szemét fekete bárány.....pedig eddig tök jóban voltunk ésm ost megint kezdi a faszságokat..... :S de már csak egy kis idő és eltűnök nincs nekem erre szükségem....új életet kezdek...boldogabb leszek mint valaha és lefogok szarni mindent...végre csak én leszek a fontos...és nem kell majd hallgatnom hogy ilyen meg olyan senkiházi seggfej paraszt vagyok aki nem viszi semmire....de igen is viszem és akkor majd nézhet mindenki nagyokat aki nem hitt bennem.....Mostanra rájöttem hogy kikben bízhatok és hogy ők mindig velem leszek és fontos nekik a boldogságom..legalább nekik...nem a kétszínű majmoknak akik csak teszik nekem a szépet....a hátam mögött meg kibeszélnek :S ebből én nem kérek köszi szépen!!!Jah a karácsonyt meg mostmár leszarom nem érdekel.....csak éljem túl...mivel a szivem nem velem tölti =( mivel ezt elég nehéz megoldani.... de szeretni foglak örökké akármi történjen egyetlenem :( (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése