2009. december 2., szerda

pókerarc.../új alkotás/

A szemem sír
A szívem vérzik
De a szám mosolyra húzódik
Te csak azt látod mit látni
akarsz ...egy széttört lányt darabokra hullva.
Nem nézed hogy fájnak a szavaid
Egy mondatoddal megtudnál ölni...

Nem haragudnék érte hisz tudod mit érzek
fagyos szívem minden részével viszavonhatatlanul szeretlek.
De neked csak játék,amíg én szenvedek
A minden napok színtelensége körbe ölel
De ha téged látlak szívem újra dobban
Karjaidba hullok őrülten s zokogva.
Átkarolsz s sírsz velem,s rám nézel olyan édesen.

Ne hagyj magamra én csak ezt kértem
Nélküled értelmetlen a létem.
Azt hiszed fájdalom ha veled kell lennem
de tévedsz hisz ez jelent nekem mindent.

Ölj meg ha te ettől leszel boldog csak azt a mondatod hanyagoljuk:
Nem akarlak bántani hát elmegyek,élj boldogan...egyedül nélkülem!


Ui:Igen ezt érzem most...reggel kaptam egy sms-t :( hát igen nagyon élvezetes ilyenekre kellni és egyből zokogni :'( egésznap ilyen fos kedvem van...étvágyam sincs...szóval király minden komolyan...VALAKI ADJON EGY 9mm-st xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése