2010. május 22., szombat

Az élet túl rövid, semhogy ráérnénk halogatni a szeretet kifejezését.

Az ember napról-napra megtanul valami fontosat,valami olyat ami kell ahhoz hogy egész ember legyen. Nos én is megtanultam valamit pl. azt hogy ha nem bízok teljes mértékben a Szerelmemben,akkor  elveszíthetem és ez nagyon rossz dolog,hogy a félelmeim miatt és a saját bizonytalanságom miatt nem akartam annyira közel engedni Őt,de megpróbálok ebből kigyógyulni,mert semmi értelme,mivel csak mérgezi a kapcsolatunkat és ezt nem akarom. Nem követem el többször ugyan azt a hibát és tudom mit akarok,megvannak a saját terveim és a saját életszemléletem.... igaz kis csiszolásra szorul még minden,de igyekszem :) Próbálok mindenhez pozitívan hozzá állni és mindenre oda figyelni.

Egyébbként hétfőn megcsináltam az érettségi egyik felét,aminek az eredményét 1-én tudom meg,de azt hiszem annyira nem sikerült olyan rosszul :) A drágámmal is voltak kissebb vitáink,de ezeket megbeszéltük és most tökéletes minden :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése