2010. május 6., csütörtök

A férfi olyan, mint...

1. az óvszer..... néha baromira tud irritálni! 2. a banán.....minél idősebb lesz, annál szottyadtabb!
3. az időjárás...semmit nem tudsz tenni, hogy; megváltoztasd!
4. egy turmixgép....nem tudod miért, de mindenképp szükséged van egyre!
5. a csokoládé....édes, ízletes....és azonnal a fenekedre megy!
6. a reklámok....egy szavukat sem hiheted!
7. a popcorn....kielégít, de csak egy kis időre!
8. a havazás...soha nem tudod mikor jön, hány centis lesz és meddig fog maradni?!
9. a parkolóhelyek....az összes jó foglalt, a maradék pedig "mozgássérült'!

Na jó ez mind baromság csak akartam, hogy legyen egy kis jó kedvetek (ha már nekem nincs), de am boldog vagyok és csak azért mert szeretem a drágám és csak ő kell senki más, akkor is ha ilyen kis görény néha :S és nem érdekel mit mondanak mások...nem hat meg... leszarom.. úgy is azt csinálom ami szerintem jó lesz és valamiért érzem, hogy megtud változni ha igazán szeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése