2010. május 5., szerda

"Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet. Csak légy óvatos!"

Kedves Oroszlán!

Ma mindennél fontosabb, hogy uralkodj magadon, mert valaki provokálni akar. Lehet, hogy nem tudatosan teszi, de rendkívüli módon fog irritálni téged. Jó lenne, ha nem hordanád le a „sárga földig”. Főleg, ha az illető a párod. Ez utóbbi esetben tisztában kell lenned azzal, hogy a szakítás most a tét, vagyis ha elveszted a fejed, akkor könnyen szétmehettek.
.

Mennyire igaz ez a kurva horoszkóp basszus :( nagyon szeretem a párom, de mindennek van határa. Annyira zavarnak bizonyos dolgok... pl tegnap átbőgtem miatta az egész du-nt és majdnem vége lett (amit nem akarok). Olyan dolgok derülnek ki amit soha nem néztem volna ki belőle, de ha megváltozik akkor helyre lehet hozni csak egyszerűen fáj :( én sose csinálnám ezt vele és ő mégis. Talán nem szeret eléggé??? Vagy mi lehet a baj? NEM ÉRTEM nem vagyok képes felfogni ezeket a dolgokat... legszívesebben meghalnék :( és ez nem csak rinya vagy hiszti.... rohadtul szeretem ezt a hülyét... mindennél jobban és most ez a sok dolog mind összejött... nem tudom hogy leszek képes kezelni.... de talán (hiszem) hogy helyre lehet hozni... csak nem tudom, hogy bízzak benne ezek után?? hogy nézzek úgy a szemébe hogy az enyémben ne legyen fájdalom és csalódottság :( ? én nem akarom bántani, mert az rosszabb mintha magamat bántanám.
Egyszerűen röhej,nevetséges ez a dolog hogy ennyire szeretem ... képtelenség. Soha nem viseltem el senkitől semmi ilyesmit és most nem is egyet lekell nyelnem,mert az első nehézségek után nem szabad hagynom, mert lehet hogy életem legnagyobb hibáját követném el, de ha egyszer is megcsal tuti hogy nem állok jót magamért és a másik dolog hogy belehalok :( NEM VESZÍTHETEM EL

DE EGY VALAMIT UTÁLOK.... AZT HOGY ÉN TUDOK MEG MINDENT UTOLJÁRA :@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése