2010. május 26., szerda

"Mosolygó arcot kinek van ereje megütni? A mosolyt senkinek sincs bátorsága összetörni, Mosolyra mosoly a válasz."


"Mi is az a Szivárvány?
Csodás színeit kitárván.
Ború után, fény.
Ő ilyenkor él.
Egy meseszép látvány"
Annyira happy vagyok,hogy az kimondhatatlan :) Elkezdtem jógázni és összeszedtem magam. Sokan mondhatják,hogy a jóga kamu,hogy nem jó semmire,de ez nem igaz nekem használ :) és végre megint jól érzem magam a bőrömben,majd kicsattanok a sok energiától és nem bassza fel semmi az agyam és ez fantasztikus :) És ettől szerintem még jobb lett a Szerelmemmel a kapcsolatunk is :) és érzem,hogy új utak nyiltak meg előttem. ami szintén nagyon jó dolog. Mindenkinek csak ajánlani tudom a jógát,mert használ. Napi 1 óra jóga és minden probléma megoldva :) Na páá mindenkinek,majd jelentkezem még!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése