2010. május 6., csütörtök

Fáj,fáj.. nagyon fáj

... hangos szerelmi vallomás, forró csók és érintés. Hngosan köszön, nevetve, és látszik rajta, hogy boldog. Miattad. Mert újra lát. És ez őszinte benne, kétszer, háromszor elismétli a neved, tényleg örül neked! Föléd hajol, és amikor senki sem látja, két keze közé fogja az arcodat és lecsókol.Most kellene elfutnom...nem hagyhatom hogy csalódjak,nem engedhetem hogy fájjon...de már túlkéső.. a tekintete megbabonáz, a hangja amint ecseteli mennyire szeret,hogy én vagyok a mindene,hogy velem akar csak lenni. Megkérdeztem százszor, ezerszer hogy mit akar tőlem,hogy biztos szeret és nem töri össze a szívem... azt felelte csak te vagy nekem és szeretlek,örökre veled akarok lenni..... én pedig ittam minden szavát,hittem neki szinte olvadoztam a karjaiban,mikor megcsókolt nem kaptam levegőt,elakadt a lélegzetem.... utána belenéztem a szemeibe és ismét elfogott a mámor és köd borult rám..nem láttam tisztán... gondolhattam volna hogy túl szép, hogy igaz legyen, de hinni akartam/akarom hogy igaz legyen.. minden egyes szó amit a fülembe súg. De kiderülnek lassan a dolgok,hogy megint naív voltam, hogy elhittem hogy szerethet valaki engem úgy igazán és én is őt.... tiszta szívből,hátsó szándék nélkül, hogy csak ő számít és én is neki... De tévedtem mert nem csak én számítottam neki, ez fáj a legjobban, hogy elhittem azt amilyennek mutatta magát és ami igaz az igaz nem vagyok mindenható, hogy megváltoztassam az embereket... de önző vagyok csak magamnak akarom,nem akarom hogy másra nézzen,hogy másnak mondjon olyan dolgokat amit elvileg csak nekem mondhatna....sok mindent nem értek,de kitartok.. vagyis próbálok,mert fontos nekem és szeretem... nem is tudja mennyire....tegnap reggel óta alig ettem valamit és az ájulás határán állok... muszájj ennem,de nem megy.. próbálok letuszkolni valami kaját a torkomon,de van egy olyan érzésem hogy kifog jönni belőlem :S
MIÉRT FÁJ ENNYIRE???
Magamnak sem akartam bevallani,hogy képtelen vagyok nélküle élni... vagy VELE vagy SEHOGY. Nézhet mindenki de ez így lesz.... inkább meghalok minthogy elveszítsem :( SZERETEM BASSZUS... VELE AKAROK LENNI....CSAK VELE

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer majd egyetlen tekintet jelenti nekem a világmindenséget

Voltam gazdag és éltem nagyon szegényen is. semmit nem jelent. Szeretnének a férfiak, sokfélék, nagyon szépek, teljesen mindegy.
Egyetlen szempár jelent csak mindent. Amikor Őt látom, akkor élek. Egyébként pedig alszom, álmodom.
De kérlek, ne ébresszetek fel.
Mert csak ha Ő hajol fölém, akkor érdemes látnom.
Nem tudom elviselni,ha másnak mondja,hogy nagyon szeretlek... nem bírom :'(


...nem lehetne, hogy az ember ne úgy tanuljon meg minden fontos dolgot,hogy közben belesápad a megaláztatásba, mert szembesítik a saját elégtelenségével, és aztán otthon öklendezve zokoghasson, mint egy taknyos kölyök, és majdnem feladja, vagy majdnem felvágja az ereit, - mondom majdnem!... de nem lehetne?... csak úgy szépen megtanulni a dolgokat? Kedvesen. Gyengéden. Egyszerűen? Úgy néz ki nem,de így méllyebb nyomot hagynak a dolgok az emberekben.Majd csak felfogom/elfogadom idővel a dolgokat...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése