2010. május 31., hétfő

"..téged látlak a fűben, a fában minden virágban.."

Mostanában egy kicsit összekuszálódtak a dolgok körülöttem és sok ember úgymond kikerült a klikkből bizonyos okokból,de megéri. A Szerelmemmel minden rendben van végre :) úgy hogy ebből a szempontból nyugodt vagyok,de ezen kívül akadnak olyan dolgok amiket nem tudom meddig fogok bírni ideg összeroppanás nélkül....így is csak 1 embernek köszönhetem,hogy még egyben vagyok és azt szerintem mondanom sem kell, hogy ő ki :) A másik dolog az az hogy nagyon ideges vagyok és izgulok,mert holnap tudom meg, hogy milyenre sikerült az érettségim.

És nagyon hiányzik a Kicsim is :(  alig várom a nyári szünetet és majd időközben beszámolok a történésekről :) de egy dolgot megígérhetek: szeptember fele lesznek meglepetések :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése