2010. május 20., csütörtök

Az igaz barátot joggal nevezhetjük a természet remekművének.

Na szal lehet hogy itt az ideje egy bejegyszést csinálni a számomra fontos emberekről :) mivel valaki nincs tisztában ezzel... ja igen és nem fűzök mindenkihez megjegyzést szal nem kell megsértődni :)
Dave (Szerelmem): nagyon szeretem a vitáink ellenére is és remélem,hogy minden rendbe jön idővel. :)
Demonaz: legjobb barát,lelkitárs, aki mindig ott van ha szükségem van vkire :) és elég régóta barátok vagyunk :)
Zsoltika: 5 éve a legeslegjobb barátom és lelkitámaszom :) és csak egyszer vesztünk össze az 5 év alatt :)
Totó:rá is bármikor számíthatok...akár hajnalba is ha valami bajom van épp
Rickie (Réka): unokanővérem és egy imádnivaló csaj akiért mindent megtennék :)
Attila (Szkubi): Utálnia kéne de még mindig jóban vagyunk és megtudunk beszélni mindent :)
Ági:fogadott nővérem akire bármikor lehet számítani :)
Viva (vivi):fogadott hugim akit szintén imádok :)
Ice(Albi,Apus/Apuci):szeretem imádom mi kell még?? :)
Laca: a legrendesebb ember a világon,és nagy zenei karrier áll előtte :)
Miki (Devil): cuki fiú,fiatalabb nálam de érett a gondolkodása :) és mindig számíthatok rá ha egy nagy fejmosásra van szükségem
Letty(Pinky):nagyszájú,szókimondó és borzasztóan őszinte ember és megbízható


Még bővítem csak nincs valami sok időm rá!
Szóval bocsi attól aki még nem találja magát és ha véletlen elfelejtem majd felírni és úgy érzi hogy fontos nekem akkor szóljon nyugodtan :) tudjátok milyen szétszórt vagyok! Jah és még valami: A SORREND NEM FONTOS :) Pusy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése